الخميس، نوفمبر ٠١، ٢٠٠٧

الصورة التانية


هناك ٨ تعليقات:

يلا مش مهم يقول...

نعيما يا حاج

يلا مش مهم يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
فنان من الأخوان يقول...

استاذ مجدي
انا اسف بس بصراحة الصورة حمستني اني اقولك
ماتحلقش للبعلقوا عندك و رد عليهم حتي لو رد سرسع
انا هبوس ايدي شعر ودقن لو شرفتني في الصالون بتاعي اقصد المدونة بتعتي و لو بتعليق صغير يعني ممكن نخف الشعر ومش لا زم تحلق

إبراهيم أبوسيف يقول...

الصراحة يامجدي انت خنقتني

ايه ياعم العوء ده

حلاق ايه وبتاع ايه

مالقيتش صورة احسن من كده

يعني بتمثل الواقع شوية


مثلا لو سباك

عصفور المدينة يقول...

لو سمحت عايزين 2 كيلو موز

غير معرف يقول...

ياااااااه
الرزق الحلال
الرزق الحلال
الرزق الحلال
يحتاج اننا نتأقلم مع اللي حوالينا بس برده يبقي في الحلال.
ده تحية للحلاق و تحية تانية للبيحلق سواء كان قادر أو مش قادر يحلق في مكان تاني لانه ماستكبرش و قال ايه ده مع مراعاة نظافة الحلاق.

غير معرف يقول...

هما الناس اللي في الصورة تاييهين ولا ايه
الصورة دي عمالة تلف من الخرطوم للسيدة

متابع

عبد الفضيل

عمر أفندى و أبووه يقول...


لمتابعة تفاصيل ذهاب الصورة للخرطوم زى ما عبدالفضيل بيقول اقرا اللينك التالى

نعيما يا حاج

ايه يا مجدى الصورة التحفة اللى انتا حاطتها على الماسنجر دى و ايه النظرة الجبارة بتاعت الحلاق لقفا الراجل دى
دى صورة من قلب مصر و عندها غيرها كتير عندى الست المصرية الطيبة و عندى و عندى تحب ابعتهوملك
لا موش عايزهم انا عايز دى بس و كمان هستعير اسمك على الماسنجر لو سمحت "نعيما يا حاج"
يا بن اللذينا ...دا انا كنت ناوى بعد العيد اعرضها مع بعض الصور دى فى سلسلة تدوينة بدون كلام و اطلب عليهم تعليقات
يا مجدى ابقى اعمل كده متقلقشى انا هتتطرق لحاجة شخصية موش هتكلم عن الصورة

انتا تأمر يا بن عمى...الصورة اهيه استقبل انتا بس

دا كان الحوار اللى دار بينى و بين مجدى سعد صاحب مدونة يلا موش مهم اللى لقيته بيفكرنى بحالتى دلوقتى التى امر بيها الان